tabs

 photo 1_zps98eac22b.png photo 2_zps16fb33f1.png photo 3_zps396c9711.png

Monday, December 9, 2013

2014 buat aku nervous !

Assalamualaikum.

harini dah masuk hari ke sepuluh bulan 12 ni....xlama lagi result exam aritu nak keluar...okay..jujurnya, aku malas nak fikir pasal result yg xpasti lagi tu tapi aku btul2 mengharapkan yg result aku naik balik.....Ya Allah ! berkatilah keputusan pepriksaan aku kali ini...amin...tapi yg sebenarnya, bila terfikir tahun 2013 dah nak berakhir dan 2014 bakal tiba, ada satu benda yang betul2 buat aku nervous GILAAAAAAAAAA~

the reason is next year im gonna start my new experience at school...teaching practical ! fuh ! AKU MEMANG XTAU APA BAKAL JADI...aku takut nak buat rph segala walaupun ntah berapa juta kali dh prktis buat RPH (Rancangan Pengajaran Harian) semester ni...*buat byk kali sebab balik2 salah..hampeh*

macam2la aku nervous....mana nak fikir camana nak masuk kelas and handle budak2..mana nak fikir penyediaan rph, bbm..*hbis elaun*....nak fikir masa kena observe lagi...huhuhu..mental n fizikal aku memang xready....macam maw nangis setiap kali fikir...and mesti terfikir cmna maw lari dari semua benda ni...kahwin org kaya..stop belajar n bayar balik duit kerajaan...blablabla...macam2la...*otak dah mereng punya pasal*

apa2pun, pengalaman pertama praktikum utk semester hadapan, aku harapkan betul2 la akan berjaya dan dapat bantu aku utk next2 praktikum pula....kena buat yg terbaik prktikum ni since aku ni malas sangat nak study utk exam...at least prktikum kena btul2 stable....huuuu..dah matang rasanya aku ni sebab dah pandai fikir pasal masa hadapan..hehe...*bwuek*...

apa2pun guys....2014 ni, jgn nak kata azam baru la sangat...aku dah malas nak set azam baru segala sebab xjadi juga tu....malas nak jadi munafik...(-_-)...buat apa yg patut dibuat n mara kehadapan guys...may Allah bless us...amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...